هشدار هلال‌احمر درباره سیلاب در شمال کشور/ امدادگران به حالت آماده‌باش درآمدند جزئیات پرداخت ۴۳ همت از مطالبات بیمارستان‌های دولتی سال ۱۴۰۵ چند روز تعطیل رسمی دارد؟ وکیل: حکم اعدام «شریفه محمدی»، فعال کارگری، با تصمیم رئیس قوه قضائیه به سی سال حبس تبدیل شد توقیف محموله قاچاق دام آلوده در مازندران تصویب روز ملی هوا فضا و روز جزایر سه گانه خلیج فارس در تقویم رسمی کشور جزئیات تیراندازی پلیس در منطقه سوهانک تهران / دستگیری و زخمی شدن چند نفر / اعتراض دانشجویان به جولان اراذل و اوباش در محدوده دانشگاه آزاد اعلام محدودیت‌های ترافیکی از ۷ تا ۱۰ آبان در برخی از جاده‌های کشور این ربات انسان‌نما اتاق را مرتب و لباس‌ها را تا می‌کند جاده چالوس یکطرفه شد/ محدودیت‌های جدید اعلام شد اعلام جرم علیه تهیه‌کننده و مجری برنامه منتشرکننده ادعا‌های فائزه هاشمی هشدار دادگستری تهران درباره مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی تشکیل پرونده قضائی برای فائزه هاشمی زمان توزیع کارت آزمون کانون وکلا اعلام شد تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات/ سازمان اداری و استخدامی کشور مسئول اجرای ساعات کاری ادارات جدید شد مدارس این شهر‌ها فردا چهارشنبه ۷ آبان تعطیل شد/ تاخیر در فعالیت ادارات خوزستان + جزئیات 

علت مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره علت مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 23
کد خبر: ۳۲۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی امام مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به مسدود شدن خط ۳ مترو در نیاوران اظهار کرد: در دوره مدیریت محسن هاشمی در متروی تهران، شاخه‌ای بالاتر از ایستگاه نوبنیاد پیش‌بینی شده بود تا نیاوران و میدان قدس به یکدیگر وصل شوند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: بر همین اساس یک قطعه زمین که پارکینگ معاونت حمل و نقل بود در اختیار شرکت مترو قرار گرفت تا به عنوان کارگاه اجرایی از آن استفاده شود

وی با بیان اینکه قرار بود ایستگاه نیاوران در همان کارگاه ساخته شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی از سمت ایستگاه نیاوران آغاز شد و در خیابان موحد دانش، رمپی در عمق ۲۵ متری برای ورود به ایستگاه زده شد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه ۲۵۰ متر تونل حفاری شد، گفت: البته تنها 80 متر تونل به طور تمام مقطع اجرا شد و مابقی به صورت نیم مقطع حفاری گردید.

امام ادامه داد: با تغییر مدیریت شرکت مترو و تصمیم مدیریت وقت شهرداری تهران این محل به یک مجتمع تجاری و اداری واگذار و بحث ایستگاه نیاوران منتفی شد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار کرد: به دنبال این تصمیم‌گیری عملیات‌های اجرایی انجام شده در محل ایستگاه، تخریب و ساختمانی در آن جا ساخته شد.

وی افزود: با توجه به از بین رفتن مسیر‌های دسترسی به تونل و بلااستفاده ماندن در خیابان موحد دانش، این مکان حالت متروکه پیدا کرده است.

امام خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ما این است که مسیری را به همان تونل در عمق ۲۵ متری باز کنیم و برای ایمن سازی آن اقداماتی را انجام دهیم؛ چراکه ممکن است این مکان مخاطره آمیز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار